Beoordelingen van Schnitzel House Tilburg

Recente recensies

4.0
Patricia de Man
8 juli 2022

De schnitzels waren weer heel lekker en ze werden snel bezorgd

Priscilla
4 juli 2022

Later dan aangegeven tijdstip,mailtje dat het onderweg was kwam een half uur na arriveren pas. Misschien een idee om een kleinere portie voor een lagere prijs erin te gooien ,was veeeel te veel(dus zeker waar voor je geld) maar kreeg het niet op waardoor het ook wel weer sonde van het geld was. Het smaakte heerlijk en zag er heel presentatief uit!

samantha
30 juni 2022

helaas was het eten er pas na 1,5 uur en kwam het ook nog lauw aan, tegen het koude aan. en dat voor 45 euro, een zware teleurstelling

Hollanders
27 juni 2022

De schnitzel en saus waren weer heerlijk. Helaas kregen we niet de door ons bestelde bakjes salade maar 2 anderen die we echt niet lekker vonden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

henk de jong
28 mei 2022

vorige keer was ik niet zo tevreden maar werd netjes opgelost, en nu was het stukken beter dus bestel zeker weten nog een keer.

Smits
23 mei 2022

Bezorging was later als aangegeven, waardoor het niet warm was , friet was zelfs koud en taai daardoor

Joost
23 mei 2022

Mooi op tijd en zoals altijd erg lekker. Jammer dat er 2 x parmagiani saus bij zat ipv de 1 x parmagiani en 1 x devil saus. De devil saus is namelijk belachelijk lekker. Maar ja Shit happens

Patricia de Man
20 mei 2022

De schnitzel was weer heel lekker, jammer dat de uien er niet bij zaten die we extra hadden besteld.

Agata
18 mei 2022

Didn't receive mashed potatoes

Bergmans
7 mei 2022

Heerlijk gegeten zeker een aanrader en netjes op de afgesproken tijd bezorgd

Joost
1 mei 2022

Lekker snel bezorgt, ruime porties en zoals altijd erg lekker.

Kees
14 april 2022

Altijd super lekker

Jacek
4 april 2022
Jacek
3 april 2022
Jacek
31 maart 2022
Cornelis
26 maart 2022

Altijd super lekker en op tijd… Echte schnitzel🥰

Joey Melis
21 maart 2022
Theo van Woerkom
18 maart 2022

De snitsel was niet lekker normaal is hij krokant van buiten nu was hij slap en was aardig afgekoeld en wat er bij de kabeljauw zat was zeker niet om te eten voor ons zeker niet meer

Kees
18 maart 2022

Waren lekker En mooi op tijd geleverd

Jise
18 maart 2022
Verlaan
17 maart 2022

Bezorging was netjes op tijd. Maaltijd was voldoende, ook fijn dat je keuze hebt in salades en sauzen. Een heerlijke schnitzel!

Joske
13 maart 2022

Was weer erg lekker nu een bieren schnitzel mmmmmmm echt van genoten bedankt

Patricia de Man
12 maart 2022

De schnitzel was weer erg lekker en de champignonroomsaus is ook erg lekker

C Nieuwenhuis
8 maart 2022

Heerlijk gegeten .op tijd lekker warm en vriendelijke bezorger .voor herhaling vatbaar

Van Zwieten
28 februari 2022

Het eten kwam 45 minuten te laat. Het eten was koud en niet compleet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jack
25 februari 2022

prima eten zo niets meer aan doen

Joost Voermans
24 februari 2022

Iets te laat maar temperatuur was goed en aardappels en schnitsels lekker knapperig, daarom dus weer dik tevreden Echt een aanrader als je eens geen fastfood wilt

Monique Baetens
20 februari 2022

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eric van de Ven
18 februari 2022

Heerlijke schnitzels, bezorging op tijd en grote porties. Genieten!

Philip van Dijk
4 februari 2022

De bezorging was 20 minuten te laat. Hierdoor was alles nagenoeg koud, waardoor de smaak en korst van de schnitzel ook niet meer goed waren. Ik had 1 coleslaw besteld en een andere salade, er werden twee coleslaw geleverd. Al met al weggegooid geld.

Joost
3 februari 2022

Was voor ons de eerste keer Werd al eerder dan aangegeven bezorgt en was echt de moeite waard knapperige schnitzels en aardappelen en goede temperatuur De schnitzel met devil saus is echt een aanrader Zeker niet de laatste keer

Henri
3 februari 2022

Voor de tweede keer besteld. Het eten was gewoon top. Snelle bezorging. Gaan hier zeker meer bestellen.

pieter van Iperenburg
30 januari 2022

stond eerst levering 18.15 en toen in mail 18.30 en werd om 17.50 geleverd! verder alles prima

Mike
22 januari 2022
Sommer
22 januari 2022

Ziet er verzorgt uit en smaakt heerlijk

Marianne
21 januari 2022

Helaas 35 minuten later bezorgd dan de afgesproken tijd, schnitzels waren koud en friet taai en lauw. Erg jammer voor wat er betaald is. Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar.

Aniek
21 januari 2022

Was weer heerlijk!! ❤️

petra
21 januari 2022

lekker en goed eten

Ria
21 januari 2022

Het was optijd bezorgd en het eten was heerlijk

Sjaak
19 januari 2022

Het was lekker eten. Voor herhaling vatbaar, de bezorging was mooi op tijd

Joey Melis
16 januari 2022
Niels
16 januari 2022

Goede kwaliteit eten. Eten was ook goed warm. Hoeveelheid eten is ook goed. Bij invullen bestellen kon er een tijd gekozen worden voor bezorging. Kregen meteen na betaling een bericht dat het een half uur later bezorgd zou worden. Laat dan geen specifieke bezorgtijd kiezen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
16 januari 2022

Kipschnitzel was uitermate top! De frietjes waren wat taai maar voldoende om de maag te vullen!

..
14 januari 2022

Mensen praten alleen engels maar super lekker gegeten.

Kevin
11 januari 2022

Bestel er vaker altijd goed altijd lekker. Als je van schnitzel houd moet je hier zijn.

Alexander Vinke
29 december 2021

Door en door gefrituurde snitzel. Kreeg mijn mes er niet door heen. Veel geld voor bedroevend slechte kwaliteit. Droog vlees. Teveel zout. Dit was 1 keer maar nooit weer. Frietjes waren lauw en te lang gebakken.

Senders
13 december 2021

De schnitzels waren erg lekker. Goede, grote portie. Kreeg het niet op. Persoonlijk vond ik de salade met komkommer erbij niet lekker.

Patrick
6 december 2021

Top kwaliteit en smaak van zowel de gewone als de kip schnitzel! De champignonsaus en de salades zijn top! En nog zo veel andere smakelijke dingen op de kaart. Dit is een echte aanrader als je eens iets anders wilt eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard Jacob
4 december 2021

Lekker gegeten. Reserveren omslachtig

joseph
21 november 2021

aan de schnitsel zat niet veel smaak aan, was wel groot. De aardappeltjes waren heerlijk

Caat
17 november 2021

Top

Gewoon ik
14 november 2021

Wij hadden besteld voor 18.30. Tot onze grote verbazing werd het echter al om 17.35 geleverd!! Vlug de tafel in orde gemaakt... De aardappelpartjes waren helaas al koud. De schnitzel was lauw. De champignonsaus was wel goed warm en ook lekker.. De devil schnitzel... tja... de chilisaus was niet meer te zien, compleet ingedroogd en daarmee werd de krokante korst morsig. De zoetzure komkommersalade was lekker, maar achteraf paste deze niet goed bij de Devil schnitzel.. zou perfect zijn bij de saté schnitzel.. de zuurkool worst salade vond mijn man niet lekker. Kortom .... eenmalig was teleurstellend.

Kdb
7 november 2021

Op de site geef je aan graag om 18 uur bezorgen. Maken ze er na het betalen gewoon 18:20 uur van. Aardappelpartjes koud. Schnitzel koud incl de saus. De mail met de status dat je bestelling onderweg is komt pas 4 uur na bezorgen binnen. Dit was de eerste en gelijk de laatste keer dat wij hier besteld hebben.

Katalin
2 november 2021

Truly amazing service and very kind staff! :) Today I ordered some dessert for my friend's birthday and asked them to prepare it nicely and make a small note if it is possible. They decorated the box beautifully and my friend got an extra cake as a gift from Schnitzel House as well. Everything was super delicious and nicely prepared. They kept me updated about my delivery via text messages, and the delivery lady was also really kind and patient, although the address was pretty difficult to find. Overall I am super satisfied and grateful for this amazing service, it was better than I expected and made us really happy. I wholeheartedly recommend Schnitzel House!

Richard Jacob
29 oktober 2021

Snelle service. Vriendelijk persoonlijk. Lekker gegeten. Toppie!

Aniek
16 oktober 2021

We hebben heerlijk gegeten! Vooral de champignonsaus was top!

Jan
7 oktober 2021

Friet was koud

Nazanin
7 oktober 2021
Anouk
3 oktober 2021

Wederom heerlijke schnitzels, knapperige lekker frietjes en heerlijke salade. Wat kan ik meer zeggen dan dit is echt ons favoriete thuisbezorgd restaurant

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henri
3 oktober 2021

Goede Bezorging. Kwaliteit was ook zeer goed. Verrassend lekkere Paddestoelen soep. Heerlijke Kipsnitsel met toebehoren. Onverwachte nog knapperige friet na bezorging.

Familie Heijndijk
22 september 2021

We hebben prima thuis gegeten. De inwisseling van ons Groupon vouger ging een beetje moeilijk. Dit ivm de communicatie omdat er Engels gesproken werd en het eigenlijk te omslachtig is omdat er over en weer mailverkeer van tevoren plaats moet vinden.

Jordy
16 september 2021

De toppings miste op de schnitzel, jammer je betaald er extra voor en vervolgens is het restaurant niet te bereiken

Paul
5 september 2021

Heel erg lekker en snel. Vond het wel erg veel geld zijn naar mijn idee restaurant prijzen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mermans
27 augustus 2021
Peter
23 augustus 2021

Heerlijke schnitzel en ruim binnen de aangegeven tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patrick
22 augustus 2021

Super lekker. Had al een tijd zin in een lekkere schnitzel. Online besteld, snel geleverd. Er zat een bakje champignonsaus bij. Alles (schnitzel, frietjes en champignonsaus) was erg lekker. In een woord: Geweldig!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marty Mermans
13 augustus 2021
Mario
1 augustus 2021

Was heerlijk en netjes op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathalie
1 augustus 2021

Vandaag voor het eerst een bestelling geplaatst. Kon een tijd kiezen... zo snel mogelijk of eerst volgende tijd om 19.30 uur. Kreeg de bevestiging via de mail waarin stond bezorging om 20.30 uur. Meteen gebeld en wilde mijn bestelling annuleren. Daarna zei de dame (die slecht Nederlands sprak) dat de kok nu meteen ons eten zou bereiden en dat dit binnen 45 minuten zou worden bezorgd. Dit was ook het geval. De friet was bijna koud en taai, de schnitsel kip was wel lekker. Champignonsaus was heel waterig. De prijs kwaliteit verhouding klopt niet helemaal. Denk niet dat ik hier nog eens ga bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Schnitzel House

Onze oprechte excuses voor de vertraging dit weekend. hierdoor kregen meerdere klanten eten van een kwaliteit waar we niet trots op zijn. We zullen ons best doen om herhaling van de situatie te voorkomen. friet is het grootste probleem voor voedselleveranciers. ze worden heel snel koud en slap. voor klanten die wat verder wonen bieden wij aardappelpartjes, aardappelpuree of nieuwe aardappelen met dille aan. onze kortingscode voor jou is "KORTING", hiermee krijg je korting op je bestelling bij ons. Sorry voor de situatie!

Herman
1 augustus 2021

Schnitzel was heerlijk Pepersaus wel erg veel peperballetjes erin Mooi op tijd bezorgd ......

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monica Grootzwagers-Emmen
1 augustus 2021

Schnitzel zelf was heerlijk en de grootte van de porties waren goed. Wel misten we de Citroen bij de schnitzel. Friet was helaas wat klef maar nog wel warm. Aardappelpartjes waren lekker. Qua bezorgtijd vond ik het erg lang duren. Dit heeft 1,5 uur geduurd. Terwijl ik de optie zsm had gekozen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Schnitzel House

Onze oprechte excuses voor de vertraging dit weekend. hierdoor kregen meerdere klanten eten van een kwaliteit waar we niet trots op zijn. We zullen ons best doen om herhaling van de situatie te voorkomen. friet is het grootste probleem voor voedselleveranciers. ze worden heel snel koud en slap. voor klanten die wat verder wonen bieden wij aardappelpartjes, aardappelpuree of nieuwe aardappelen met dille aan. onze kortingscode voor jou is "KORTING", hiermee krijg je korting op je bestelling bij ons. Sorry voor de situatie!

Helga
30 juli 2021

Koude friet en koude en slappe schnitzels Eerste en laatste keer helaas Ook veel langer op mijn bestelling moeten wachten dan aangegeven

Reactie van Schnitzel House

Onze oprechte excuses voor de vertraging dit weekend. hierdoor kregen meerdere klanten eten van een kwaliteit waar we niet trots op zijn. We zullen ons best doen om herhaling van de situatie te voorkomen. friet is het grootste probleem voor voedselleveranciers. ze worden heel snel koud en slap. voor klanten die wat verder wonen bieden wij aardappelpartjes, aardappelpuree of nieuwe aardappelen met dille aan. onze kortingscode voor jou is "KORTING", hiermee krijg je korting op je bestelling bij ons. Sorry voor de situatie!

Alex
29 juli 2021

Gratis bezorgen met kortingscode van Facebook werkte niet, ondanks opmerking bij bestellen niets mee gedaan. Bezorging duurde bijna een uur en drie kwartier terwijl er bij de bestelling en uur werd aangegeven. Frietjes waren aan de taaie kant, de schnitzel was lekker. Voor een eerste keer bij schnitzel house bestellen helaas geen super ervaring.

Reactie van Schnitzel House

onze oprechte excuses voor de lange wachttijd. Vandaag hebben ongelukkige gebeurtenissen een impact gehad op onze levertijd. Als u besluit ons eten opnieuw te proberen, zullen we graag gratis toevoegen aan uw bestelling (schrijf ons gewoon in de opmerking bij de bestelling wat de situatie was) en we zullen op tijd zijn! onze code werkt niet zoals we in de opmerking hebben aangekondigd. de juiste code is "SCHNITZEL"

Frans
29 juli 2021

Het eten was koud. Wat ik had besteld klopte niet en niet alles zat er bij. De bestelling had ik om 17:30 gedaan en werd pas om 19:20 geleverd dus is ook veel te lang

Reactie van Schnitzel House

onze oprechte excuses voor de lange wachttijd. Vandaag hebben ongelukkige gebeurtenissen een impact gehad op onze levertijd. Als u besluit ons eten opnieuw te proberen, zullen we graag gratis toevoegen aan uw bestelling (schrijf ons gewoon in de opmerking bij de bestelling wat de situatie was) en we zullen op tijd zijn! onze code werkt niet zoals we in de opmerking hebben aangekondigd. de juiste code is "SCHNITZEL"

Lauran
29 juli 2021
Zeegers-sterkens
25 juli 2021

Helaas waren de aardappeltjes en de frietjes koud en taai. Maar de rest was super en heel lekker 😇

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk
18 juli 2021

We zijn blij dat we nu zonder tussenkomst van thuisbezorgd ook kunnen bestellen. Ben geen fan van thuisbezorgd. De schnitzels zijn zoals altijd (ja we bestellen vaker) heerlijk mals en heerlijk van smaak. Complimenten aan het Schnitzelhouse.